måndag 24 oktober 2011

Det kom en utmaning på FB...

...och jag haka på direkt. 
Det var från MTC - mitt träningscenter i Munkfors. 
Om man tränar 2 gånger i veckan i 16 veckor får man en belöning. 
Ettersom mitt mål är att träna tre gånger i veckan kan jag lika gott ta utmaningen. 
Underar va belöningen är. 
Kan det vara en dryckflaska eller gratis månad - ja, skit samma för detta ska jag klara av med.  Roligt att ha ett mål att träna mot - från vecka 44 ska jag vara med i utmaningen och jag SKA klara av det. 
Blir nog lite strul i jula, men det löser seg är jag säker på. 
Roligt är det att ha något att arbeta mot, så på onsdag ska jag se om jag får tag på en kalender man ska ha.

3 kommentarer:

  1. Roligt att de hittar på något sånt. Jag skulle garanterat bli mer motiverad om en belöning hägrade

    SvaraRadera
  2. Vad fint du har det här, kul att titta in :)

    SvaraRadera
  3. Det har jag missat att det var någon utmaning! Men jag är med i MN:s grupp i FB!

    KRAM!!

    SvaraRadera