onsdag 26 oktober 2011

Skulle en snabb kisspromenad...


...men träffa på en kompis det är sellan jag träffer på. 
Vi gick några meter och hon fråga om jag ville gå en promenad i skogen innan hon skulle på arbete. 
Klart jag ville, men måste springa hem och hämta mobilen och stänga dörren. 
Hon erbjöd seg att ha alla hunder medan jag sprang hem och det gick riktig bra. 
Hennes hund Zeiko er riktig slö, han tar hela livet med ro och kissar på allt.  Det vil si att Bensiko fick sälskap med sina små steg. 
Stacy deremot var överallt - hon sprang som en galen men det gör hon alltid. 
Riktig roligt att se hur dom två haningar blev kompisar under promenaden. 
Dom sto i kö för att kissa på samma plats och respekterade varann. 
En riktig trevlig promenad blev det och jag är tacksam att jag är skapad så att jag kan ta saker som dom kommer inn i mitt liv.

4 kommentarer:

  1. Kul för hundar och ägare att få sällskap.

    SvaraRadera
  2. trevligt med sällskap på promenaden. Kram Carina

    SvaraRadera
  3. hej nu har jag hittat in till din blogg med...jätte mysig ju=)

    Kram Zwampe

    SvaraRadera